Він заслужений артист України та доктор PHd. При цьому більш ніж успішно працює бізнес-тренером, спікером з міжнародних комунікацій та професійним тревел-блогером. І це не повний список його захоплень та хобі. Щодо нашого спецпроекту – своїм прикладом Андрій ламає звичну парадигму та доводить, що мужність та доглянутість – не антиподи, а партнери.
– Не так часто, як нам того хотілося, ми говоримо із чоловіками. І ви надихаєте нас своїм прикладом! Традиційно вважається, що краса – це доля, а іноді «хрест» жінок, які мають приділяти багато часу її підтримці та догляду за собою.
— У різних соціальних прошарках та професійних сферах я спостерігаю, що все більше чоловіків розуміють: час починати доглядати себе. Ще трохи – і це можна буде назвати трендом.
Ми ж з вами знаємо, що шкіра – найбільший орган людини, площею понад два квадратні метри. І вона вимагає догляду та уваги. Погодьтеся, вся доля людини читається на обличчі. Видно, як вона живе, харчується та відпочиває. Щодо чоловіків, які ведуть публічний чи бізнес-стиль життя, нехтувати такими речами неприпустимо.
По-перше, зовнішність – це вагома складова персонального бренду. А по-друге, стан шкіри – це також екран твого внутрішнього світу, твоїх життєвих справ, твого емоційного стану, твоєї впевненості та успішності. Я досить активний адепт щоденного догляду: і вранці, і ввечері використовую креми, сироватки, систематично проходжу процедури і т.д. Можливо, тому останнім часом мені дають менше років, ніж за паспортом.
Так і є!
— До речі, я захоплююсь процедурою, яку мені провели. Ще тиждень спостерігав яскравий ефект: шкіра сяяла зсередини і казала: Мерсі.
І я бачу, як у моєму колі спілкування більше чоловіків не соромляться, не бояться записатися до косметолога. Тому, що це нормально. Користуватися денним та нічним кремом – це нормально.
І мене дуже тішить, що в Institut Esthederm є чудова лінійка професійної косметики для чоловіків. Думаю, щодня все більше чоловіків користуватимуться засобами для догляду за обличчям.
– Тут є «зворотний» рух: не секрет, що майже всі світові бренди косметики у всіх своїх пропозиціях, продуктах, лінійках більшою мірою працюють на жіночу аудиторію. Навіть якщо за своїми якостями продукт підходить чоловікові — наприклад, добре зволожує, він або пахне «по-дівочому», або пропонується у відверто жіночій упаковці.
— Це правда. У цьому сенсі не можу не відзначити, що кошти від Institut Esthederm не тільки асексуальні, але добре «витримані» у сенсі універсальної парфумерної вишуканої композиції та класичного французького дизайну упаковки. До знайомства з вами я користувався різними брендами – ізраїльськими, європейськими, американськими. Але після дотику до Institut Esthederm — починаючи від запаху та текстури та закінчуючи дією, я помічаю, що моя шкіра зовсім інша.
— Серед косметологів переконання, що чоловіки не люблять користуватися кремами у баночках. У свою чергу, віддають перевагу кремам у тюбиках. Начебто для них це звичніша упаковка. Чи так це?
– Погоджуся, є така історія. Але особисто я розглядаю це пакування не як маскулінніше, а як більш здорове: ти не лізеш пальцем у банку, а вичавлюєш крем за допомогою пульверизатора або з тюбика. Особливого значення набуває у «ковідний» час момент гігієни. Я вважаю, що це безпечніший спосіб. Всі баночки Institut Esthederm, які я маю – це Сироватка на основі гіалуронової кислоти та Відновлююча сироватка Derm Repair – вони якраз у такій упаковці. І це мега зручно. Цілком приголомшливі відчуття від Serum Intensive Hyaluronic на основі гіалуронової кислоти. У цьому продукті мене все задовольняє: від аромату, його текстури і закінчуючи ефектом.
— Якщо говорити про чоловічу психологію: скільки часу, на твою думку, сучасний чоловік може приділити щоденному ранковому та вечірньому догляду?
— Перша порада, яку я можу дати чоловікам, не треба цього боятися. Тому, що цей ритуал займає мінімум часу, якщо ти користуєшся справді добрими засобами.
Вмитися, протерти шкіру тоніком і нанести сироватку і крем – всього кілька хвилин. Але це дійсно має увійти до культурної звички та створити поведінковий патерн. Нещодавно спілкувався з телезірками одного телеканалу, але я мав невеликий культурний шок, коли я дізнався, що вони не користуються косметичними засобами, попри роботу, яка дуже шкодить шкірі через регулярний грим. І я дозволив собі відзначити, що це дуже видно, що ви вмиваєтеся лише водою з милом.
Це дивно для мене: ми навчилися чистити зуби щодня, а користуватися такими ж культурними надбаннями не навчилися. Можливо, тут працюють обмежувальні переконання – я мужик, а крем – це для жінок.
– І також чоловіки забувають про сонцезахисні продукти – хоча їм вони не менш необхідні, може, навіть і більше – адже чоловіки не дуже враховують погоду та ведуть активніший спосіб життя…
— Для мене сонцезахисні креми — це не обговорювана необхідність! Особливо з моєю пристрастю до подорожей… Я закоханий у Адаптасан! Я розуміюся на косметиці, але вперше зустрівся з таким приємним сюрпризом: цей крем з дуже високим фільтром, але він не блокує процес засмаги. Водночас немає опіків або почервоніння. Жодної алергічної реакції на сонце.
– До того ж не виникає пігментації.
– Так! І ще дуже важливий для мене момент – цей крем не залишає слідів. Бо все більш менш мали досвід використання звичайного крему від сонця – це біла жирна маска на обличчі. А моя робота — це, зокрема, робити фото та знімати відео у готелях. Мені дуже важливо, щоб на обличчі не було видно блиску. Саме це питання чудово вирішив Адаптасан. Його текстура легка, і вона легко наноситься, крем матує та швидко поглинається. Має ледь помітний приємний аромат. Чесно – цей крем для мене справжнє відкриття. Під час останньої подорожі багато дівчат та жінок просили спробувати його. І теж були у захваті від нього. І ще важливий момент для мене: у цьому випадку я чудово розумію, за що плачу. За якістю це реально інша планета серед сонцезахисних кремів.
– А давайте трохи поговоримо про ваші подорожі. Скільки країн за місяць ви відвідували у «доковідну» епоху?
— До початку пандемії було мінімум один-два вильоти на місяць і максимум чотири на місяць. Тобто щотижня я кудись вирушав. Зазвичай це були короткі подорожі на три-чотири дні. Раз на місяць я обов’язково кудись лікую. І зараз знову виходжу на колишній ритм польотів.
— За якими саме відчуттями ви їздите? Що для вас подорож?
– Для мене це не просто переміщення у часі та просторі, це пізнання світу. Адже є багато шляхів пізнання того, що оточує тебе. Можна закохатися. І це буде пізнання світу очима коханої людини. Можна народити дитину і наново відкривати світ разом із нею. А можна подорожувати — і це також рівноцінне відкриття різноманітності світу. У базових цінностях усі люди однакові. Вони всі думають однаково і прагнуть одного. Однак, коли ти маєш змогу спостерігати за кроскультурними відзнаками, це захоплює.
— Можете навести якийсь приклад?
Ось маємо Бразилію, яку я дуже люблю. Вона є досить екзотичною для нас. Але за базовими речами дуже схожа. Але є певні моменти, у яких ми не збігаємось. Найпростіший випадок: гуляю містом, їм морозиво, бачу магазин одягу, що мене зацікавив, вже біля входу кажу другу, що я не заходитиму, спочатку доїмо морозиво. А мені кажуть: “Іди, без проблем, у нас так можна”. Тобто нічого страшного. Цей ріжок може в мене впасти, щось забруднити і мені ніхто слова не скаже.
А в Києві мені на думку не спаде зайти до магазину з морозивом.
Ось такі культурні розбіжності – вони начебто прості, але яскраво ілюструють нашу відмінність. І саме ці знання виховують терпимість, відчуття того, що є місце на цій землі. Дозволяє тримати трохи буддійський погляд на світ – просто дозволь цьому бути.
Завжди їдеш, щоб відкрити світ, а насправді дедалі більше відкриваєш себе. Бо себе зрештою менше знаєш і вивчаєш, хто ти, від народження до смерті. Тому зараз не знаю, які емоції виникнуть у мене на новому місці. Але я знаю, що вони будуть нові. І ось за цією новизною, за фрешем відчуттів та емоцій я і літаю в різні куточки цього прекрасного світу.
З любов’ю IE ❤